NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY: Specjalista ds. administracyjnych/archiwista
Załącznik Nr
3 do Zarządzenia Nr 35 Dyrektora MOSiR z dnia 01.07.2020
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W
KIELCACH
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
PRACY:
Specjalista ds.
administracyjnych/archiwista
1.
Główny zakres zadań na stanowisku:
- Obsługiwanie
korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej,
- Przyjmowanie interesantów z zewnątrz i
wewnątrz firmy, obsługa telefoniczna
-
Uczestniczenie w planowaniu prac Dyrektora (np. przygotowywanie różnego rodzaju
dokumentów, materiałów).
- Organizowanie i obsługiwanie spotkań i
wyjazdów służbowych Dyrektorów.
-
Prowadzenie, przechowywanie i rejestrowanie dokumentacji MOSiR o charakterze
ogólnym.
- Prowadzenie, kontrolowanie terminarza spotkań
i zadań Dyrektorów.
-
Ewidencjonowanie i rozliczanie środków pieniężnych przeznaczonych na obsługę
sekretariatu MOSiR.
-
Przeprowadzanie spisów inwentarzowych, prowadzenie ewidencji wyposażenia biura
zgodnie z przepisami w księdze inwentarzowej oraz
składanie wniosków o likwidację zużytego wyposażenia.
- Odpowiadanie za całokształt archiwum zakładowego.
- Stosowanie przepisów regulujących działalność archiwów zakładowych w
codziennych obowiązkach oraz w strukturze organizacyjnej jednostki.
- Współpracowanie z komórkami organizacyjnymi i nadzorowanie w zakresie
udzielania wiążących wyjaśnień i pouczeń w sprawie klasyfikacji akt oraz
przekazywania ich do archiwum
zakładowego.
- Prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego.
-
Przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych z uwzględnieniem
wcześniej ustalonych terminów oraz
sprawdzanie ich zgodności ze spisem
zdawczo- odbiorczym.
-
Przestrzeganie instrukcji składnicy akt.
2.
Wymagania niezbędne, związane ze stanowiskiem pracy
(konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku – wymagania formalne)
- wykształcenie
wyższe i min. 4 lata pracy w
administracji oraz doświadczenie w archiwum,
-
obywatelstwo polskie,
- spełnia wymogi
określone w art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1282)
Wymagania
dodatkowe, związane ze stanowiskiem pracy:
- znajomość Ustawy z 14 lipca 1983 r. o
Narodowym Zasobie Archiwalnym i Archiwach,
- umiejętność wykorzystywania przepisów z
:
* Rozporządzenia Ministra Kultury i
Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w
sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów
archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej
* Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z
18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
* Ustawy z dnia 18 stycznia 2018 roku o
zmianie niektórych ustaw w związku ze skróceniem okresu przechowywania akt
pracowniczych oraz ich elektronizacją,
- dobra organizacja biura,
- znajomość pracy biurowej i procedur
biurowych,
-
znajomość przepisów w zakresie archiwistyki,
- umiejętność stosowania procedur
postępowania z dokumentacją i zarządzaniem archiwum,
- bardzo dobra znajomość obsługi
komputera.
Wymagane cechy osobowe:
komunikatywność, dyskretność, samodzielność, odporność na stres, operatywność, otwartość,
punktualność, systematyczność, wysoka kultura osobista, skrupulatność, dobra
pamięć, wytrwałość, dobra organizacja pracy własnej.
Warunki
pracy:
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce
wykonywania pracy: Biuro MOSiR, ul. Żytnia 1
Warunki
dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w biurze;
- praca samodzielna
; konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
w sytuacjach związanych z obowiązkami dot. obsługi sekretariatu,
odpowiedzialność za całokształt archiwum zakładowego ;
- szkolenia, konsultacje.
Miejsce i otoczenie
organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
·
stanowisko pracy
związane z pracą przy komputerze,
·
bezpieczne
warunki pracy – praca w budynku Hali Widowiskowo-Sportowej, ul. Żytnia 1,
·
budynek piętrowy,
niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
Procentowy
wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR w Kielcach:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia
ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR Kielce, w
rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6
%.
Wymagane dokumenty – podpisane:
- życiorys – CV,
uwzględniający przebieg nauki i pracy zawodowej opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6
ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych)”.
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte
konkursem (list motywacyjny),
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane
wykształcenie (dyplom
lub zaświadczenie o odbytych
studiach), podpisane osobiście za zgodność z oryginałem,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany
staż pracy, (np. świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu
zawierające okres zatrudnienia lub dokumenty potwierdzające okres i rodzaj
prowadzonej działalności, itp.), podpisane osobiście za zgodność z
oryginałem
- inne, dodatkowe dokumenty o posiadanych
uprawnieniach, szkoleniach, kwalifikacjach i umiejętnościach (podpisane osobiście za
zgodność z oryginałem),
- podpisane oświadczenia kandydata (Załącznik nr1 do ogłoszenia):
-
o posiadanym
obywatelstwie,
-
o posiadaniu
pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
że nie był
skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
·
podpisana
informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji
w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym na wolne kierownicze
stanowisko urzędnicze (Załącznik nr 2 do
ogłoszenia):
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o
zatrudnienie (Załącznik nr3 do
ogłoszenia):
Dodatkowe informacje: Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na
stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o
pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.
Kompletne
aplikacje należy składać w terminie do
dnia 06.07.2021 r. (włącznie)
w siedzibie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Żytniej 1
(sekretariat, I p) lub przesłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego), na
adres: Miejski Ośrodek Sportu
i Rekreacji w Kielcach, 25-018 Kielce, ul. Żytnia 1, w zamkniętych kopertach z
dopiskiem:
Dotyczy
naboru na stanowisko: Specjalista ds. administracyjnych/archiwista
Uwaga:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
w Kielcach ul. Żytnia 1,
25-018 Kielce. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych W MOSiR pod nr tel. 41
36 76 796, 41 36 716 wew. 12 lub za pośrednictwem e-mail: iodo@mosir.kielce.pl
Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych
osobowych zawiera treść informacji (Załącznik
nr 2 do ogłoszenia).
- O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru
kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie, lub mailem.
- Postępowanie kwalifikacyjne w jednym terminie i
miejscu wyznaczonym przez komisję.
- Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie,
niekompletne, podlegają odrzuceniu
w procesie rekrutacji, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego
postępowania.
- Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po
upływie terminu składania aplikacji oraz przyjmowania ww. dokumentów poza
ogłoszeniem.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.:
41 3676796; 41 3676716 wew. 21 lub 17.
- Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana
do publicznej wiadomości na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu
Miasta Kielcach http://www.bip.kielce.eu, na stronie internetowej MOSiR w zakładce PRACA
oraz w siedzibie MOSiR ul. Żytnia 1 w Kielcach na tablicy ogłoszeń.
Załączniki: ogłoszenie
|